maanantai 29. joulukuuta 2014

Aloituspostaus

Moi!
Tätä blogia kirjoittaa kaksi 11 vuotiasta tyttöä Itä-Suomesta. Harrastamme molemmat ratsastusta.
Niina
Olen 11-vuotias hevoshullutyttö Itä-Suomesta.  Minulla on kaksi koiraa, Minni ja Laku. Laku on 2-vuotias musta kääpiösnautseri narttu ja Minni on 7-vuotias snautseri narttu. Harrastan ratsastuksen lisäksi lenkkeilyä, keppareita ja koirien kanssa touhuamista ja aloitan varmaan kitaratunnit. Rakastan musiikkia! Musamakuni on laaja, mutta kuuntelen enimmäkseen EDMmää, dubsteppiä, electro housea yms.   Lempi bändini on Krewella ja muita suosikkeja ovat Nervo, Avicii ja Tiesto.

Iida
Olen 11-vuotias ratsastusta harrastava tyttö Itä-Suomesta. Minulla on yksi koira, 7-vuotias Austraalianterrieri Aino. Ratsastuksen lisäksi harrastan viulun soittoa, koiran kanssa touhuamista, valokuvausta ja nyt tietenkin tätä bloggausta. Musiikki on myös se mun juttu! Kuuntelen todella paljon musiikkia, mutta sellaista yhtä tiettyä lemppari kappaletta,biisiä/yhtyettä ei oikeastaan ole. Luonteeltani olen iloinen, huumorintajuinen ja pirteä.

                                   


Blogista on tulossa hevospainotteinen mutta lifestyle postauksiakin tulee.


           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti